Wednesday 18 April 2012

Menghitung hari

Wah... Tajuk cam gempaka je kan.. Tp kenyataan benar.. Sedang menghitung hari yg amat bermakna dlm hidup.. Lagi sket je.. Ssgt teruja.. Spechless n neves pon ade. Mcm masa nk nikah dgn cik abng dulu.. Tp kali ni lebih bererti n sgt bermakna.. Iaitu menyambut ulangtahun anakanda tercinta ku buat kali pertama nya. Dan ini menjadikan aku sudh begelar seorg ibu selama 1 tahun.. Alhamdulillah.. Bnyak pengalamn yg aku belajar utk membesarkan seorang insan yg bergelar anak dan juga amanah dr yg Maha Esa.. Dan aku masih lg belajar utk menjadi ibu yg terbaik. I'll do anything for u my dear anas. juga secara otomatiknya.. Aku teringat juga saat2 manis utk aku mengeluarkan anak ku dlm perut .. Wa.. Cepatnye masa belalu.. Dh setahun aku meninggalkan pengalaman 'menerrrannn'ku itu.. Alhamdulillah..
So hari2 akhir ni.. Jadual aku penuhla dgn segala macam aktvti utk mempersiapkan majlis anak bujang ku itu.. Ni baru besday celebration.. Tp dh mcm nk smbut menantu pon ade.. Maklumla.. Anak sulung kan.. Semua teruja.. Nak itu nak ini.. Semua nk perfect je.. Padahal anak x tau pape lagi.. Its ok la baby.. Ni la masa nye utk umi buktikan ke kreatifan umi ni..

So harap segala persiapan aku xde masalah n segala nye berjalan lancar.. Semoga Allah sentiasa bersama aku dlm mengiringi perjalanan ku ini.. Amin ( skema nye makcik)

No comments:

Post a Comment